16.07.23

Сприяння - дружба - підтримка - співробітництво - миротворчість! Дякуємо індійським колегам!


До відзначення 10-ї річниці Дня українських миротворців хочемо подякувати за підтримку, спавробітництво Генеральному секретареві індійського відділення AISP/ SPIA професору, доктору Дінешу Сабнісу та навести його промову.


I wish to give big thank you to Ukrainian Peacekeepers Association- AISP / SPIA for inviting me as a honorable guest in the Round Table Conference to discuss and share my views on topics related to "Peace. Security. Education". This online conference was organised by H.S.Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University & Public Union of UN Peacekeeper- Kharkiv.
In this conference, I emphasised on importance of sustainable education and it's effects on Peace & Security as all this three pillars are important in bringing stability and development for any country.
My special thanks to Serg Somikus & Sofiia Bondarenko for inviting me as guest speaker in given conference.


Доброго ранку та теплі вітання всім учасникам, 
присутнім сьогодні на круглому столі для обговорення тем
 «МИР, БЕЗПЕКА ТА ОСВІТА»,
 присвяченому річниці Дня українських миротворців.

Я хочу привітати всіх присутніх сьогодні гостей від імені індійської делегації AISP SPIA, яку я представляю як Генеральний секретар. Моя особлива любов і повага до організаторів круглого столу, який відбувся сьогодні.
Я повинен зазначити, що сьогодні буде обговорюватися дуже важлива тема, і я кажу, що це важливо, тому що мир у сьогоднішньому крихкому світі стало дуже важливим для підтримки. Для всіх нас також життєво важливо, щоб ми могли розвивати стабільні міжнародні відносини через двосторонню чи багатосторонню політику. Мир, освіта та безпека є трьома основними стовпами успіху та розвитку будь-якої країни, і кожна країна повинна докладати всіх зусиль, щоб досягти балансу в усіх цих трьох стовпах. Я твердо переконаний, що ці теми необхідно регулярно обговорювати в сучасному світі, оскільки ці теми є дуже важливими для кожної країни та розвитку її суспільства.
 Навіть Організація Об’єднаних Націй визнала його важливість і тому включила кожну з цих тем, як-от освіта, безпека та мир, у програму ЦСР, яка була запроваджена у 2015 році, маючи на увазі ціль до 2030 року.

Я особисто вважаю освіту дуже важливою, тому що без сталої освіти буде важко контролювати питання миру та безпеки. Забезпечення правильної освіти для всіх секторів суспільства є життєво важливим, особливо в таких питаннях, як здоров’я, мир, міжнародні відносини, людські цінності та етос. Для досягнення поставлених завдань на рівні уряду та місцевих громад необхідно запровадити високий рівень сталого мікропланування.
Я також вважаю, що стабільному миру та безпеці слід надати найвищий пріоритет, а для їх досягнення.... правильна дипломатія, правильне посередництво, правильне партнерство та правильні продумані процеси повинні застосовуватися кожним урядом, тому що якщо не планувати належним чином, це може призвести до руйнівних дій вплив на всю країну.
Ми маємо висвітлити мир і його важливість для молодого покоління кожної країни через програми обміну та можливу освітню політику та користуючись потужною підтримкою наставників старшого рівня, доступних у місцевості.
Дозвольте мені зазначити, що війна ніколи не є вирішенням будь-яких вимог, тому що вона лише змушує нас страждати.
Я хочу зазначити, що молоді учасники повинні проводити дослідження та аналіз у сферах миру та, якщо потрібно, скористатися підтримкою Асоціації миротворців ООН, такої як AISP SPIA, та науково-дослідних відділів університетів для отримання основних результатів. Давайте докладемо особливих зусиль, щоб зробити світ кращим місцем для життя,
Бути разом і розвиватися разом має бути нашим життєвим девізом.
Дозвольте мені завершити свій виступ цитатою Матері Терези: «Якщо ми не маємо миру, це тому, що ми забули, що ми належимо одне одному. «Дуже дякую, що запросили мене і дали мені можливість сказати кілька слів просвітлення.