04.10.17

З миром у серці, з миром у душі

"Громадський Рух Миротворців"

«З миром у серці, з миром у душі» – фільм, скомбінований з відеороликів навчальних закладів Індустріального району. Досвідом реалізації Всеукраїнських проектів «Юний миротворець», «Школа миру» поділилися ЗНЗ №№15, 26, 75, 80, 85, 118, 119, 121, 155, 163. 

Кращими визначено відеоролики:

І місце – ХСШ №80;

ІІ місце – ХСШ №155;

ІІІ місце – КЗ «ХСШ №15».


Всеукраїнський проект «Школа миру»



Всеукраїнський проект «Школа миру» , який проводиться під егідою Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН в Україні (м. Київ) та Харківської обласної громадської організації миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни і реалізується при підтримці Інформаційного центру ООН у місті Києві для освіти дітей та молоді на засадах культури миру.
Місія школи миру – виховання молоді України згідно з принципами культури миру.
Мета – створення мережі шкіл миру, активізація миротворчого та волонтерського руху серед дітей та молоді України і сприяння поширенню волонтерської діяльності щодо популяризації ідей глобальної миротворчості, толерантності та громадської свідомості, налагодження зв’язків між юними миротворцями з різних регіонів країни.
До участі у проекті запрошуються учнівські колективи навчальних закладів міста, області. Участь у проекті є добровільною. Школою мира може стати практично кожна школа, яка зацікавлена у вихованні дітей в дусі миротворчості та культури миру.
Далі Музей миротворчості онлайн
Всеукраїнський проект «Юні миротворці»

Всеукраїнський проект «Юні миротворці» , який проводиться під егідою Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН в Україні (м. Київ) та Харківської обласної громадської організацією миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни і реалізується при підтримці Інформаційного центру ООН у місті Києві для освіти дітей та молоді на засадах культури миру.
Юридичні засади спираються на Резолюцію СБ ООН 2250 (2015).
На 9 грудня 2015 р. Рада Безпеки Організації Об'єднаних Націй прийняла резолюцію 2250 у справах молоді, Мир та Безпека. Історичний документ є першим у своєму роді, щоб визнати позитивну роль яку відіграє молодь у побудові міцного миру і донести до урядів та інших зацікавлених сторін необхідність підтримки молодих людей в цій ролі. Вона являє собою орієнтир для молодих людей, що беруть участь у погашенні конфлікту, миротворчості і протидії насильству.
КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ

Кодекс створюється у зв’язку з Міжнародним десятиліттям культури миру та ненасильства у інтересах дітей планети, проголошеним Резолюцією 3/25 від 10. 11.1998 р. Генеральною Асамблеєю ООН. Він засновується:
- на положеннях Статуту ЮНЕСКО, який стверджує, що
«... думка про війну виникає в розумах людей, тому в свідомості людей слід вкорінювати ідею захисту миру;
- на Всезагальній Декларації прав людини, яка визнає, що мир - це не просто відсутність конфліктів, а позитивний, динамічний і заснований на широкій участі процес, в якому заохочується діалог і регулюються конфлікти у дусі взаєморозуміння і співпраці;
- на Маніфесті 2000 року на підтримку культури миру і ненасильства, підготовленому групою Лауреатів Нобелівської премії і прийнятому в Парижі в березні 1999 р., який звернений як до всього міжнародного співтовариства, так і до окремих громадян, переслідуючи мету - спонукати кожну людину усвідомити важливість ідеалів миру, толерантності, солідарності і керуватися ними у своєму повсякденному житті, реалізовуючи тим самим культуру миру на практиці;
- на інших документах системи ООН, що визначають необхідність ліквідації всіх форм дискримінації і нетерпимості, у тому числі заснованих на расі, кольорі шкіри, мові, релігії, політичних або інших переконаннях, національному, етнічному або соціальному походженні, майновому статусі, інвалідності, народженні або іншому статусі».
Зважаючи на перераховані вище документи «КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ» ЗАКЛИКАЄ ВСІХ УЧАСНИКІВ ДИТЯЧОГО МИРОТВОРЧОГО РУХУ:
  • усвідомлювати добровільність Дитячого миротворчого руху, важливість і необхідність поваги до миротворчої діяльності;
  • розуміти цілі та завдання Дитячого миротворчого руху, як початкового етапу підготовки до діяльності по створенню атмосфери миру на Землі і впровадженню ідей культури миру в основу життя громадян будь-якої держави планети.

Бути ініціаторами організації шкільних миротворчих загонів, обов'язком яких, у першу чергу, повинно стати створення психологічного клімату у школі або іншій дитячій організації у дусі культури миру.