13.03.17

Конкурс на создание положительного образа-рисунка в миротворческом направлении.

Дудко Святослав
Подведены итоги конкурса на создание положительного образа-рисунка в миротворческом направлении!

   Конкурс рисунка был объявлен как пилотный в одном из районов города Харькова.
  Всего подано на конкурс 41 работа. Их можно посмотреть по ссылке https://vk.com/album-63635157_240813684 . Всем участникам конкурса были вручены благодарственные письма от общественного движения миротворцев. 
  Тем, кто вышел в финал, вручены именные сертификаты участника, дающие право на участие в финальном конкурсе. Финалистами стали: Литвинова Станислава, Москаленко Дарья, Ананьев Максим, Борюшкина Полина. Гапонова Евгения, Голик Анастасия, Дудко Вячеслав, Резниченко Дмитрий, Шматько Андрей, Юрьева Валерия.

  Победители конкурса были определены путем оценки членами жюри, а также открытого голосования в социальной сети. 
І место - Дудко Святослав
ІІ место - Голик Анастасия
ІІІ место - Шматко Андрей
Также специальные дипломы и призы получили Железнова Валерия и Двоежон Мария.

Авторы работ описали, какой смысл вкладывают в созданные рисунки.


Я нарисовал мишку, который защищает мир от войны. Он крепко-крепко обнимает планету для того, чтобы все страны жили мирно и дружно. А ещё у моего мишки нет оружия, потому что он - миротворец. Дудко Святослав, 1-Б, ХСШ №80.

***


Для створення позитивного образу захисника було обрано улюбленця майже всіх дітлахів у світі – білого маленького медвежа. Білий колір – «чистий» колір, зазвичай буває символом миру, або початку чогось нового, кращого. Берета на голові медвежа вказує на його належність до військових, а саме - елітних «морпехів» або бійців спеціального призначення, які стають прикладом мужності та наслідування для хлопців. Щит з зображенням карти миру та відсутність будь якої зброї, має намір показати, що мир треба захистити поєднуючи зусилля разом, усім світом, і лише мирними засобами. 
Голик Анастасія, 1-В, ХСШ № 80.

***

Своим рисунком я хотел показать, что работа миротворцев важна для всех людей, независимо от цвета кожи, вероисповедания, возраста, социального статуса – все мы хотим жить в мире. Из книг и фильмов медведь воспринимается мной как сильное, доброе, терпеливое, справедливое, миролюбивое животное. Те же ассоциации у меня вызывают и миротворцы: толерантные, справедливые, бескорыстные, готовые прийти на помощь в любой ситуации, иногда даже ценой собственной жизни.
ООН часто проводит миротворческие миссии, предотвращая военные конфликты между странами. Военных миротворцев называют «голубые береты», чтобы отличать от конфликтующих сторон. Именно поэтому мой медведь – миротворец стоит на страже мира.
Чем старше я становлюсь, тем больше я убеждаюсь, что свое будущее хочу связать с деятельностью ООН, работать на благо народов разных стран. Шматько Андрей, ХСШ №85.


***

В своем мишке-миротворце я выразила свое желание свободы, мир и счастья между странами, внутри всех стран и между всеми людьми. Отсутствие враждебности друг к другу предотвратит войну. Я за любовь к себе и всем окружающим. Я за мир без войны. Я за соблюдение прав человека. 
Железнова Валерия, 9-Б, ХСШ № 80.

***



Я хотіла цим малюнком донести до людей про необхідність миру на всій Землі. Люди, прислухайтесь, схаменіться! Мені здається, що ми зробимо світ краще, якщо станемо друзями. Давайте допоможемо планеті бути мирною! 
Двоєжон Марія, 4-А, ХСШ № 80.

***

Медведь — это уникальное животное. Его уважают за то, что хоть он и выглядит большим и свирепым, внутри он всегда добрый и ласковый. 
Мой медведь символизирует бесстрашие, жизнелюбие, строгий характер, воскрешение и начало новой жизни (от свойства просыпаться после долгой спячки), храбрость и мощь, уверенность и смелость, власть и стойкость, благотворительность и мир. 
Москаленко Дарья, 10 класс, ХСШ №155.
***

Медведь - тотемное животное славян: он воплощает мудрую силу, надежность. Мой медведь символизирует исконные черты славянских народов: доброжелательность, миролюбие, улыбчивость, стремление  к миру и дружбе. Это образ мишки - миротворца.Ананьев Максим, 10-Б, ХСШ № 80
***

 Воины-миротворцы – это мужественные, самоотверженные и добрые люди, которые никогда не стоят в стороне, когда творится несправедливость и зло. Голубой шарф и берет моего мишки похож на чистое 8мирное небо, а также чистоту души и добрых намерений миротворцев. Мой мишка-миротворец символизирует поддержку и желание защищать тех, кто попал в беду, несет улыбку и доброту. Ведь именно доброта и готовность прийти на помощь, заслуживает ту искреннюю благодарность, которую испытывают люди при встрече с ними в разных уголках планеты.
 Борюшкина Полина 3-Б класс, ХСШ № 80

***

Коли я малювала свій малюнок "Ведмідь-Миротворець" я уявляла собі що він буде перш за все нести позитивні емоції. З одного боку він у мене вийшов добрим та лагідним, з очима повними надії, а з іншого-великий та мужній як наші захисники. Мені дуже хочеться щоб мій малюнок давав надію на мир та злагоду. Я хочу , щоб моя країна жила в мирі та мала можливість допомагати братнім країнам. Я хочу пишатися своєю Батьківщиною.
Гапонова Євгенія, 6-А, ХСШ № 80.










***

Узнав о конкурсе рисунка на создание положительного образа талисмана в миротворческом направлении, я захотел принять в нем участие. Мы с мамой решили нарисовать изображение при помощи акварели. Рисуя этот рисунок, я думал о мире, дружбе, жизни, любви. Я хотел бы, чтобы этот медвежонок объединился с медведями других континентов, с которыми он нашел бы способ примирить всех людей на нашей огромной планете.
Резниченко Дмитрий, 2-Б, ХСШ № 80.

***

Доброго дня! Мене звати Валерія Юр’єва, я навчаюся у 7-Б класі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 40 Харківської міської ради Харківської області. Перше, що я хочу сказати – малювати мені подобалось із самого дитинства. Навчаючись у школі, заняття образотворчим мистецтвом стали для мене хвилинкою відпочинку та релаксації – насправді, урок минав, як одна хвилина! Тож, коли вчителька повідомила, що урок буде присвячений розробці емблеми для Організації миротворців, ідея образу Мішки-Європейця сама прийшла до мене. Я позитивно ставлюся до діяльності миротворців: насправді, найкраще, що є в житті – це мир та злагода. Але, на мій погляд, треба думати і про майбутнє нашої держави – України, яка стала на шлях стрімкого розвитку. Тому я і намалювала Мішку, який уособлює інтеграцію України до Євросоюзу, що відкриває нові горизонти для нашої Батьківщини. Я вважаю, що вивчення іноземного досвіду ефективного управління економікою дозволить моєму народові жити краще. Особисто мені хочеться відвідати інші країни, вивчати іноземні мови – особливо англійську, бо це мова комп’ютених технологій, які мене дуже цікавлять. Сподіваюсь, що мій доброзичливий ведмедик надихне інших на постійний рух вперед, бо життя – чудова річ, якщо ти не стоїш на місці. Мій Мішка-Європеєць тримає у лапках гілочку лавра, який здавна символізував мир та у моєму розумінні є символом майбутніх перемог наших спортсменів у Олімпійських іграх. У своїй роботі я використовувала, переважно, блакитній та синій кольори, які викликають прямі асоціації з безкраїм мирним небом. Наостанок хочеться побажати всім миру та злагоди, щастя та любові. Ми – люди, і повинні пам’ятати, що наше майбутнє залежить від вміння домовлятися, а не вбивати. Кожен з нас – громадянин України, тому всі наші зусилля та дії повинні бути спрямовані на збереження миру та підвищення рівня життя народу держави! Юр’єва Валерія, 7-Б клас, ХЗОШ №40.

***

Коли я дізналася про те, що треба намалювати позитивний образ миротворця, то одразу збагнула – це буде маленьке ведмежа. 
Чому саме так? Є на це декілька причин. По-перше, образ миротворця повинен був зображуватися через когось юного чи молодого, бо направлення дитячого миротворчого руху тільки набирає свої оберти в нашій державі. По-друге, з дитячих казок ми пам’ятаємо ведмедика добрим, усміхненим, з великою діжкою запашного квіткового меду, а головне таким, який завжди допоможе та захистить слабшого за себе, що символізує саму ціль створення миротворчого руху в світі. А по-третє, через фізичну силу ведмедя можна зобразити могутність спільних дій – здатність навіть поодинокими вчинками великих чи маленьких миротворців змінювати хід історії всього світу. 
Все це стало приводом, зображуючи позитивний образ миротворця, зупинити свій вибір саме на ведмежаті. Стася Літвінова, ХЗОШ №26.